Taktike & praksa #12, 3. sklop: DISNOVATION.ORG in Zbirka orodij za post-rast (igra)

V sredo, 20. aprila 2022, se začenja 3. sklop transdisciplinarnega programa Taktike & praksa #12: Novi ekstraktivizem, ki se med januarjem in junijem 2022 odvija v združenih prizadevanjih Aksiome – Zavoda za sodobne umetnostiGalerije CukrarnakonS – platforme za sodobno raziskovalno umetnost in UL ALUO.

V tem sklopu se predstavlja kolektiv DISNOVATION.ORG s svojo Post-rastjo, spekulativnim umetniškim in raziskovalnim projektom, ki izziva prevladujoče pripovedi o rasti in napredku ter si prizadeva razbiti kapitalistični mit o stalni rasti in predlagati praktične strategije za življenje na Zemlji v scenariju post-rasti in post-ekstraktivizma.

Kot vsi ostali sklopi je sestavljen iz: razstave v Projektnem prostoru Aksioma, pogovora z umetniki v Galeriji Cukrarna, objave novega eseja za serijo PostScriptUM in brezplačne delavnice na UL ALUO. Seveda tudi tokrat še posebej priporočamo delavnico, saj bo potekala v prostorih smeri Video, animacija in novi mediji in je primarno namenjena študentkam in študentom umetniških in oblikovalskih smeri.

DISNOVATION.ORG
Zbirka orodij za post-rast (igra)
DELAVNICA
20. april 2022, od 14.00 do 17.00
UL ALUO, Tobačna 5

Brezplačno, prijavite se TUKAJ.
𝗥𝗼𝗸 𝘇𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗷𝗮𝘃𝗼: sreda, 13. april 2022.

Zemeljski ekosistemi se zaradi človekovega razvoja nepopravljivo spreminjajo, kar je vir številnih kriz, katerih posledice je mogoče meriti na ravni celotnega planeta. Ponovni razmislek o našem načinu sobivanja z okoljem od nas zahteva, da znova ovrednotimo nenehno povečevanje našega energetskega odtisa. Prototipi kritičnih iger »Post Growth Toolkit« so vabilo, da se preprogramiramo iz ortodoksije gospodarske rasti. Serija izpostavlja materialne pogoje, ki so potrebni za ohranjanje našega trenutnega življenjskega standarda, da bi bolje razumeli, kako jih lahko reproduciramo drugače. Na presečišču znanosti in spekulativne fikcije igra »Post Growth Toolkit« predlaga, da dobesedno premešamo naše poglede na svet ter si izmenjamo zgodbe, koncepte in predmete, da bi ponovno preučili, kako smo programirani, in spodbudili nove načine razumevanja. Igra ima obliko taktične igre s kartami, v kateri so majhne skupine igralcev povabljene k raziskovanju številnih ključnih pojmov. Igra postane sredstvo prenosa in kolektivne razprave, ki naj bi udeležencem pomagala znajti se v obdobju radikalnih sprememb.

Cilji delavnice:

  • boljše znanje in sposobnost kritičnega razmišljanja o tokovih energije, snovi in izdelkov v globalizirani družbi;
  • osnovni pojmi o analizi komercialnih izdelkov od zibelke do groba;
  • osnovni pojmi o povezavah med infrastrukturo, industrijo, družbeno-kulturnimi odločitvami in ekosistemi.